KOMPOZYTOR | TYTUŁ | NUMER KATALOGOWY | WYDAWNICTWO | INNE INSTRUMENTY | TONACJA. TEMPO, METRUM | UWAGI |
---|---|---|---|---|---|---|
Bellini Vincenzo (1801-1835) | Romanza, Cantata dalla Signova Caradori nell'Opera J.Capuletti ed.J Montecchi, Recitativoi aria Gulietty Oh! Quante volle! | 1000380 | Au Magasin de Musique de Pacini Editeur de Rossini Boulevard des Italiens N 11 | Piano o Arpa sopran | g-moll | Faktura harfowa zmiany pedałowe E kasownik, D bemol, F # A bemol |
Carafa Michele (1787-1872) | Cavatina Nell'Opera Gabriella Di Vergi Ombra che a me d'intorno | 100378 | A Paris, Chez Pacini Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe | C-dur | Andante Grazioso C#, G # |
Vaccai Nicola (1790-1848) | Giovinetta Pellegrina Romanza per una Voce "Giovinetta pellergina" accompagnata da due Voci (ad libitum) | 100376 | A Paris, an Magasin de Musique de Paccini Editeur der Operas de Rossini, Boulevard Italien N11 | Sopran lub tenore Arpa o Piano | Es-dur | Andantino, Wstęp typowo harfowy Faktura harfowa, faktura pasażowa |
Pollini Francesco (1762-1846) | Sonata Facile opera 33 Per Cembalo o Arpa con Violino Obbligato | 100483 XVI-3111-Ew | Milano - Ricordi Editore | Cembalo o Arpa | Es-dur Allegro | D bemol, A kasownik, E kasownik |
Thomas John (1826-1913) | L'Esperance Mazurka poure Harpe Dedykacja J.A.S.A. Madame la Princesse Anna Czartoryska nee Princesse Sapiecha | 100179/IV/4 MNK-XVI-3050Ew 40144 III | Paris, Brandus &Cie c.1850 103, Rue Richelieu 26x34 cm. Drugi egzm. Znak wyd. Brandus et Cle 9372, 9s | solo harfa | B-dur | osobista dedykacja autora dla księżnej Anny Czartoryskiej dużo chromatyki, niemożliwe do zagrania na harfie z jednym wcięciem pedałowym |
Mazas Jaques Fereal (1782-1849) | Romance "Voici les lieux charmants" słowa Boileau | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW | A Paris, Chez l'Auteur,Rue de Grammont N 25, Chez M Koliher, Luthier | Piano ou Harpe głos | E-dur ale zapis dla harfy Es-dur | akompaniament harfowy, zapis dla harfy w Es dur, słowa Boileau , utwór znajduje się w bloczku oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C. |
Romagnesi Antoine (1781-1850) | Le Bon Pasteur Romance słowa M Camille | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW | A Paris, Chez L'Auteur rui St Marc N 9 Chez Meissonnier aine Bouleward Montmarte 25 | Piano ou Harpe głos | a-moll , potem A-dur | akompaniament harfowy tempo 6/8 ósemki oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C |
DuGason Gustaw | Valerie Romance słowa de Madamme Davot | 99780-99797 MNK XVI 2990EW | A Paris, Chez Pacini Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe głos | Wstęp G-dur, potem g-moll | akompaniament fortepianowy, dużo chromatyki oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C |
Bruguierre Edouard (1793-1863) | Oui, J'en suis il m'aimera Chansonnette słowa M Solange Flandin | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW | A Paris Chez Henry Lemoine professeur de Piano Editeur Rue de L'Echelle N 9 | Piano ou Harpe głos | C-dur | akompaniament fortepianowy metrum 3/4 Allegretto oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C |
Romagnesi Antoine (1781-1850) | L'ai - je REVE Romance a deux voix | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW 99785/11/III | A Paris, Chez l'auteur, rue de Gretry N 2 | Piano ou harfe sopran i tenor | F-dur | akompaniament fortepianowy metrum 3/8 oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C |
Berton Henri-Montan Fila (1767-1844) | Le Voyage de l'Amour et l'Amitie Chansonnette słowade M Ch. Paul de Kock | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW | A Paris, chez M.Chanel, Madamme de Musique de I.A.R la Prine Marie d'Orleans rue Faideau N 15 | Piano ou Harpe głos | A-dur | akompaniament harfowy, trójkowy, metrum 6/8 H.Berton - profesor de Chant a l'Ecole Royale, oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C. |
Romagnesi Antoine (1781-1850) | Ne Te Reveille pas Nocturne a deux voix słowa M Pawłowski | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW 99790/11/III | A Paris, Chez l'auteur et au magasin de musique de A.Meissonnier rue de Gretry N 2 | Piano ou harpe sopran tenor | D-dur | akompaniament fortepianowy 3/4 oprawa w czerwoną tekturę ze złotymi inicjałami A.C. Allegretto chromatyka Di G # |
Detournelle Nina | Ecoute moi Romance Tyrolienne słowa M lle Nina | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW 99791/12/ | Chez M me Chanel, M de Musique de S.A. R La Princesse Maria d'Orleans A Paris, rue Fey deau N 15 | Piano ou harpe sopran | C-dur | Andantino grazioso H bemol, A bemol E bemol Akordy arpeggio, lewa - faktura fortepianowa |
Bruguierre Edouard (1793-1863) | Mon tour ne viendra-t-il jamais Chansonnette słowa Ernest Dunant | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW | A Paris, Chez M.Chanel, Madamme de Musique de I.A.R la Prine Marie d'Orleans rue Faideau N 15 | Piano ou Harpe głos | C-dur | Allegretto metrum 4/4 F#, D # C # |
Bruguierre Edouard (1793-1863) czerwona oprawa, złote inicjały A.C. | Il n'est point d'amours tranquilles Romance | 99780-99797 MNK XVI 2990 EW 99795/16/III | A Paris, chez Brutoy - Gerdret, Rue du Bac N 8 | Piano ou Harpe głos | A-dur | Andantino metrum 6/8 akompaniament fortepianowy H# Mise en Musique et Dediee a Mademoiselle Aimee Blondeau |
Romagnesi Antoine (1781-1850) Zbiór czerwona oprawa, złote inicjały A.C. | Le Troubadour des Salons Journal de Chant | 99780-99797 99796/ MNK XVI 2990 EW | A Paris ou Magasin de Musique de Meissonier de A.Meissonier | Piano ou Harpe głos | ||
Romagnesi Antoine (1781-1850) zbiór czerwona oprawa, złote inicjały A.C, | Le Reconnaissance filiale Romance słowa M A. de Caen | 99780-99797 99796/ MNK XVI 2990 EW | A.Paris, chez l'auteur, rue de Gretry N2 | Piano ou Harpe głos | A-dur | Andante, faktura fortepianowa , duża chromatyka metrum 2/2 H krzyżyk |
Rossini Gioaccino (1792-1868) | Cyrulik Sewilski opr. Na harfę Giovanni Pacini(1796-1867) | 99562-99593 MNK XV 0980 | Ecole Moderne de Chant A Paris, Chez Pacini, Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe głos | na piano ou harpe N 2, duo | |
Rossini Gioaccino (1792-1868) | Ecco Ridente il Cielo Cavatina N 2 (Cyrulik Sewilski) | 99562-99593 MNK XV 0980 d.sygn.MNK 2980 Ew | Ecole Moderne de Chant A Paris, Chez Pacini, Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe głos | C-dur | Akompaniament harfowy, chromatyka fortepianowa zastąpiona dopiskiem upraszczającym , metrum 2/4 ok..1820, zn. Wyd. 2130 25x33 cm |
Rossini Gioaccino (1792-1868) | Duo Chante par M elle Colbran et Mr Nozari Dans l'Opera d'Armide | 99562-99593 MNK XV 0980 | Ecole Moderne de Chant A Paris, Chez Pacini, Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe głos | Es-dur | All Giusto , metrum 4/4, akordy harfowe |
Paisiello Giovanni (1740-1816) | Indice Duetto , Lindoro N 11 | 99562-99593 MNK XV 2980 | Ecole Moderne de Chant A Paris, Chez Pacini, Boulevard des Italiens N 11 | Piano ou Harpe 2 głosy | B-dur | Allegro |
Romagnesi Antoine (1781-1850) Zbiór | Si je l'aimais. Romance. Słowa de Mr. A. Naudet | 99713/III | A Paris, chez Meissonnier, successeur de Corbaux, /ii poł.XIXw/ | Piano ou harfe | str. 3 pieczęć okrągła z napisem :Timbre Royal Seine str.4 faksymila podpisu wydawcy |
|
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche słowa de M.Scribe | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | avec accompagnemem De Piano ou de Harpe par L.Jadin Chevalier de la Legion-D'Honneur Membre de L'institut | Overture, Airs, Duos, Trios et Choeurs Autograf A.Czartoryskiej |
|
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 1 Sonnez, sonnez na chór | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe i chór | ||
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 3 Du ciel pour nons Aria Jenny | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Sopran Piano ou Harpe | C-dur | Aria Jenny, metrum 4/4 , Moderement |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 5 aria Jenny i chór | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe , sopran i chór | b-moll | faktura pasażowa harfowa |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 6 Aria Georges Il s'eto, que il nous | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe tenor | B-dur | Aria Georges metrum 3/4 |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 11 Aria Anetty Ce domaine est | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe tenor | faktura fortepianowa, metrum 4/4 | |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 12 En fin je vous re vois | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe głos | Wstęp Allegro maestoso, b. dużo chromatyki Andantino affectuoso |
|
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 13 Aria Anette Malheureu se que | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe głos | Es-dur | Faktura fortepianowa, dużo chromatyki metrum 4/4 Allegro Assai |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) | La Dame Blanche Numer 14 Aria Georges Chantez joyeux Me'nes tres | 1000393 /III MNK XVI 3063 EW | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | Piano ou Harpe głos | C-dur | Faktura harfowana cztery ręce, metrum 3/4 Allegro moderato |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Sequidillas Manchegas | 100194/1 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | Es | Les Beaux Hours de Sevilla, Allegro , metrum 3/4 faktura fortepianowa |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Tirana, Mr Eoral | 100194/2 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | a-moll | Les Beaux Hours de Sevilla, faktura harfowa, metrum 3/8 |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | No pi das sacri Bolera N.N. | 10094/3 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | d-moll | Les Beaux Hours de Sevilla, bardzo dużo chromatyki, metrum 3/4 |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Tirana Ne te a flixas Mr Huerto | 100194/4 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | C-dur | Les Beaux Hours de Sevilla, faktura harfowa, metrum 3/4 |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Tirana Hu ye del amor tirano | 100194/5 | śpiew na dwa głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | A-dur | Les Beaux Hours de Sevilla, Allegro, matrum 3/8 |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera Quantas veccas mis Mr Murguia | 100194/6 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | D-dur | faktura fortepianowa, metrum 3/4 | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | El corazon en el | 100194/7 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | F-dur | faktura harfowa, Allegretto metrum 3/8 | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Tirana Al. Miraresa Mr Huertos | 100194/8 | śpiew z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | a-moll , potem A-dur | Allegretto, metrum 3/8, faktura fortepianowo-harfowa | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na trzy głosy Mucha terra Mr. Sor | 100194/9 | śpiew na trzy głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | D-dur | Allegretto, metrum 3/4, faktura fortepianowa | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na dwa głosy Al. Corazon | 100194/10 str.23 | śpiew na dwa głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | A-dur | Allegretto, faktura fortepianowa, chromatyka D krzyżyk - kosawnik |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolero na dwa głosy Marine rodel | 100194/11 str.27 | śpiew na dwa głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | d-moll | metrum 3/4, faktura fortepianowa | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na dwa głosy Si yo no huviera Mr Murguia | 100194/12 str. 29 | śpiew na dwa głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | A-dur | metrum 3/4, faktura fortepianowa | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na dwa głosy En la tropas Mr Murguia | 100194/13 | śpiew na dwa głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | F-dur | Allegretto, metrum 3/4, faktura harfowo - fortepianowa | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na trzy głosy Sin du da que Mr. Sor | 100194/14 | śpiew na trzy głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | D-dur | metrum 3/4, faktura fortepianowa , dużo chromatyki D#, A # |
|
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Bolera na trzy głosy Quando de time Mr. Sor | 100194/15 | śpiew na trzy głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | g-moll | Andantino, metrum 3/4, prosty akompaniament | |
Paz M. (aranż na gitarę, piano lub harfę) Zbiór Les beaux de Seville 100194 - 100215 | Sequidillas na trzy głosy Quando de time Mr. Sor | 100194/16 | śpiew na trzy głosy z akompaniamentem gitary, fortepianu lub harfy | C-dur | Allegretto, metrum 3/4, faktura fortepianowo-harfowa | |
Auber Daniel .F.E. (1782-1871) Zbiór arii 100127-100150 | Leocadie, Paroles de MM.Scribe et Melesville | 100129/3 MNK-XVI-3045 EW | A Paris, chez Pleyel et fils aine, Boulevard Montmarte | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Andantino akompaniament fortepianowy, dużo chromatyki |
Sor Ferdinando (1778-1839) | Collection d'Airs Italiens Arietta Nr 3 "Dormia sul margine" | 100372/1 MNK-XVI-3055 EW | Au Magasin de Musique de Pacini, Boulevard des Italiens | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Andante Cantabile 3/4, akompaniament typowo harfowy. D -Des !!! Ciekawa harmonia |
Sor Ferdinando (1778-1839) | Collection d'Airs Italiens Arietta Nr 2 "Un fanciullin tiranoo" | 100372/2 MNK-XVI-3055 EW | Au Magasin de Musique de Pacini, Boulevard des Italiens | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | G-dur | Andante 2/4 , harfowy akompaniament, D #, A # dużo chromatyki Uwaga, każda Arietta" posiada kartę tytułową zdobioną litografią, insygniami wydawcy lub okrągłą pieczątką |
Sor Ferdinando (1778-1839) | Collection d'Airs Italiens Arietta Nr 3 "Filerin riprende" | 100372/3 MNK-XVI-3055 EW | Au Magasin de Musique de Pacini, Boulevard des Italiens | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | F-dur | Andante 2/4 , fortepianowy akompaniament, dużo chromatyki |
Berton Henri-Montan Fila (1767-1844) Zbiór arii 100127-100150 | Duo de Montano et Stephanie słowa de Dejaure | 130/4 str 1 MNK-XVI-3045 Ew | A Paris, Chez Janet et Cotelle, Editeurs, Marchands de Musique du Roi | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy, opr. H. Jadin | d-moll | Andante un poco Allegretto, 4/4 faktura fortepianowa |
Blanchard Henry (1778 - 1858) Zbiór arii 100127-100150 | "La Solitaire" słowa Coucy | 130/ ?MNK-XVI-3045 Ew | A Paris, chez Pacini Boulevard des Italiens N 11 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | C-dur | Allegretto, 6/8 łatwy akompaniament, możliwy dla harfy przederardowskiej |
Auber Daniel .F.E. (1782-1871) Zbiór arii 100127-100150 | La Neige, ou de Nouvel Eginard Nr 5 duo słowa M.Scribe et Germain Delavigne | 137/11 MNK-XVI-3045 EW | A Paris, chez Frere, editour marchand de musique | duet a akompaniamentem fortepianu , opr. August Panseron lub harfy | g-moll | Recitatiw i aria 3/4, łatwe dla harfy |
Zbiór arii 100127-100150 Rękopis księżnej Anny Czartoryskiej brak autora | Notre Point aime c'est mourir Romance Du jour pour moi | 100138/1-5 Nr 1 | ręcznie pisane | aria z akompaniamentem | G-dur | Andante, 2/2, prosty akompaniament , brak chromatyki |
Zbiór arii 100127-100150 Rękopis księżnej Anny Czartoryskiej brak autora | Quand Je te cris Romance | 100138/1-5 Nr 2 | ręcznie pisane | aria z akompaniamentem | A-dur | Andante 3/4 , akompaniament prosty ale A #, D # |
Zbiór arii 100127-100150 Rękopis księżnej Anny Czartoryskiej brak autora | Le retour Romance | 100138/1-5 Nr 3 | ręcznie pisane | aria z akompaniamentem | C-dur | Andante 3/4 , akompaniament prosty ale A #, D # |
Zbiór arii 100127-100150 Rękopis księżnej Anny Czartoryskiej brak autora | Le petite jardinet d/amour Romance | 100138/1-5 Nr4 | ręcznie pisane | aria z akompaniamentem | D-dur | Allegro Vicace , 2/4 , przednutki D # i G # |
Zbiór arii 100127-100150 Rękopis księżnej Anny Czartoryskiej brak autora | Marie Barcarolle | 100138/1-5 Nr5 | ręcznie pisane | aria z akompaniamentem | A-dur | Moderato 6/8, typowy harfowy akompaniament A# |
Boieldie Francois Adrien (1775-1834) zbiór arii 100127-100150 | Duo De Ma Tante (Marton et Frontin) sł. Longchamps | Nr.7 Zbór 100127-100150 | A Paris, Chez Boieldieu, Jeune Rue de Richelieu Nr 92 | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | A-dur | Andantino 4/4, akompaniament fortepianowy |
DussekCianchettini Katerina Veronika (1769-1833) siostra J.L.Dusska, kompozytorka i harfistka Zbiór arii 100127-100150 | Si vous m'aimez aria | 147/25 Zbiór 100127-100150 | ręcznie pisane , autograf księżnej | aria z akompaniamentem harfy? | Es-dur | Andantini gracioso, harfowa partia chociaż nie ma tego w zapisie. Chromatyka tylko H,A,E kasowniki |
Blangini Feliks (1781- ) zbiór 1001270-100150 Zbiór Romance | Pour Toi słowa L.P. Segun | 100149/27 | A Paris, chez August Le Duc, Rue dela Loi Nr 78 | aria z akompaniamentem fortepianu lub harfy | F-dur | Largetto 6/8 H#, G # |
Blangini Feliks (1781- ) zbiór 1001270-100150 Zbiór Romance | Romance, Voeux retenus słowa M.Trenis | 100149/28 zbiór 100127-100150 | aria z akompaniamentem fortepianu lub harfy | C-dur | 6/8 akompaniament harfowy ale często a/as jednocześnie |
|
Blangini Feliks (1781- ) zbiór 1001270-100150 Zbiór Romance | Romans Viens m'aider | 100149/29 zbiór 100127-100150 | aria z akompaniamentem fortepianu lub harfy | F-dur | Allegretto 3/4, akompaniament fortepianowy | |
Chaves J. ( ? - ? ) Collection De Chant 13 a 24 | L'Absence słowa M.V.P.M.G. | 100084/6 MNK XVI - 3023 Ew | aria z akompaniamentem fortepianu lub harfy | c-moll | Lamentabile c-moll mało chromatyki ciekawy akompaniament | |
Lentz (Lenc) Henryk ( 1764-1839) | Walc solo str.43 | 11783 MNK XVI 3212 EW | Nuty pisane ręcznie autograf A. Czartoryska | utwór solowy w zbiorze utworów do tańczenia | C-dur | cały zbiór utworów do tańczenia pisanych ręcznie może być grany na harfie |
Autor nieznany Deux romances | Romans śpiew z akompaniamentem "Sans retour" str.143-149 | 3649 MNK XVI 3041 EW | Nuty pisane ręcznie autograf A. Czartoryska | Romans z akompaniamentem harfy | D-dur | akompaniament harfowy 2/4 |
Autor nieznany Deux romances | Romans śpiew z akompaniamentem "Portrait charmant" str. 143-149 | 3649 MNK XVI 3041 EW | Nuty pisane ręcznie autograf A. Czartoryska | Romans z akompaniamentem harfy | Es-dur | wstęp pasażowy , typowy harfowy akompaniament |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Semore saro costante" Nr 1 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | E-dur transpozycja do As-dur i powrót do E-dur | Largo, trudny fortepianowy akompaniament ale harfa wymieniona pierwsza. Prawdopodobnie po 1810 r |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | " Parlagli d'un periglio" Nr 4 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | G-dur | Andantino non molto 6/8 akordy , prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Bella Nice" Nr 6 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | B-dur | Moderato 6/8, typowy harfowy akompaniament A krzyżyk napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "T'intendo simiocor" Nr 5 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | F-dur | Adagio trudny akompaniament harfowy napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Perche vezzosi rai" Nr 7 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | F-dur | Andante typowy harfowy napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "S'io t'amo oh Dio" Nr 8 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | f-moll | Agitato 4/4 trudny harfowy napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "In a morchi mai" Nr 9 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Adagio 3/4 akompaniament fortepianowy, dużo chromatyki,napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | Vor rei che al. Meri per gioco" Nr 10 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Allegretto 2/4 akompaniament fortepianowy dużo chromatyki,napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Del mare allonda in stabile" Nr 11 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Allegretto 6/8 , akompaniament fortepianowy dużo chromatyki,napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Ve comei lampi strsciano" Nr 12 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | c-moll potem C-dur | Allegro molto 4/4 akompaniament fortepianowy dużo chromatyki,napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Ce de la mia costanza " Nr 13 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | F-dur | Andante 2/4 łatwy akompaniament, krótki utwór napisany prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Saria piu fida" Nr 14 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | A-dur | Allegro marcato 2/4, akompaniament fortepianowy, tylko dodane D krzyżyk, dużo chromatyki,napisane prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Per che mai ben mio" Nr 15 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | E-dur | Andante akompaniament trójkowy, łatwy dla harfy napisany prawdopodobnie po 1810 |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Sclon tan ben mio" Nr 16 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Andante mosso 4/4 akompaniament typowo harfowy napisane prawdopodobnie po 1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | " Nel mi rarvi" Nr 17 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | C-dur | Adagio 4/8 akompaniament łatwy dla harfy, chromatyka D bemol napisany prawdopodobnie po 1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | " Questo monte quell an" Nr 18 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | A-dur | Andantino sostenuto 3/4 , pojawia się A krzyżyk napisano prawdopodobnie po 1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | " A mare un in fedel" Nr 19 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | D-dur | Adagio non troppo 2/2 akompaniament harfowy, skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Checangi tempre" Nr 20 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | A-dur | Moderato 3/8 akompaniament fortepianowy, E krzyżyk skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | " Se piu felice oggetto" Nr 21 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Largo 3/4 akompaniament harfowy skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Se tu mi sprezzi" Nr 22 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | Es-dur | Largetto 6/8, akompaniament harfowy skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Va , va piu non dirmi" Nr 23 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | c-moll | Larghetto 6/8 , akompaniament harfowy, skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Asioli Boniface (1769-1832) Collection complette des duos avec accompagnement de piano ou de harpe | "Chio mai vi possa" Nr 24 duet | 99918-99928 MNK XVI - 2997 Ew | a Paris - a la Typographie de la Syrene Péristile du Théâtre Favart côté de la Rue Marivaux - a Milano - presso Artaria sotto l'Arco d'Ifiggini, (dopo il 1790) | Duet Kontralt i tenor z akompaniamentem harfy lub fortepianu | C-dur (modulacja do G-dur) | Allegretto 3/8 akompaniament harfowy skomponowany prawdopodobnie po1810 roku |
Mazas Jacques Fereol (1782-1849) zbiór 99780-99797 czerwona oprawa Inicjały złote A.C. | "Voici les lieux charmants" solo Romance str.2 | 99780-99797 MNK XVI 2990 Ew | A Paris, chez l'Auteur, Rue de Grammont, Nr 25, Chez Mr. Koliker, Luthier, rue Croix des petits champ. Nr 24 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | E-dur dla harfy podana tonacja Es-dur | Andantino, akompaniament harfowy |
Romagnesi Antoine (1781-1850) zbiór 99780-99797 czerwona oprawa Inicjały złote A.C. | Romance "Le Bon Pasteur" słowa Camille | 99780-99797 MNK XVI 2990 Ew | Paris, chez l'Auteur, rue St.Marc nr 9 Chez Meissonnier aine, Boulevard Montmartre ne 25 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | a-moll, potem transpozycja do A-dur | Semplice 6/8 akompaniament harfowy |
Du Gason Gustave zbiór 99780-99797 czerwona oprawa Inicjały złote A.C. | "Valerie" Romance słowa Mme D'avot "Une eternel le nuit" | 99780-99797 MNK XVI 2990 Ew | A Paris, Chez Pacini Boulevard des Italiens N 11 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | G-dur | Andantino sans lenteur , 4/4 dużo chromatyki A # |
Bruquiere Edouard zbiór 99780-99797 czerwona oprawa Inicjały złote A.C. | O"Oui, j'en sais sure il m'ai mera!" Chansonette słowa Solange Flandin | 99784/5/IV 99780-99797 MNK XVI 2990 Ew | A Paris, Chez Henry Lemoine, Professeur de Piano, Editeur Md de Musique, Rue del L'Echelle Nr 9 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | C-dur | Allegretto, 3/4 , akompaniament fortepianowy |
Romagnesi Henri (A) (1781-1850) zbiór 99780-99797 czerwona oprawa Inicjały złote A.C. | L'Ai - Je Reve Romance a deux voix słowa de Melle | 99785/6/III 99780-99797 MNK XVI 2990 Ew | A Paris, Chez l'anteur, rue de Gretry Nr 2 | duet sopran, tenor z akompaniament fortepianu i harfy | F-dur | Andante, 3/8 akompaniament fortepianowy, mało chromatyki |
Berton Fila I. zbiór 99780-99797 czerwona oprawa , złote inicjały | "Le Voyage de l'Amour et l'Amitie" Chansonnette słowa Mr Ch. Paul de Kock dedykacja a Mademoiselle Centy | 99790/10/III | A Paris, chez Mme Chand, Mde de Musique de S.A.R. la Princesse Marie d'Orleans Mademoiselle de Valois, rue Faideau Nr 15 | głos z akompaniamentem fortepianu lub harfy | A-dur | Poco andantino grazioso 6/8, akompaniament harfowy |
.Mozart Wolfgang Amadeusz (1756-1791) Zbiór "DUETY" | Duo Di Cosi Fan Tutte Nr 3 Ah,guarda sorella ,ah | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100006/6 | A Paris, chez Carli et Cie. Mds de Musique, Livres Italiens et Cordes de | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | A-dur | Allegro 2/4 faktura fortepianowa, dużo chromatyki. Następujące szybko po sobie F - F 3 G - G# |
.Mozart Wolfgang Amadeusz (1756-1791) Zbiór "DUETY" | Duo Di Cosi Fan Tutte Nr 9 Fragli implessi in pochi istanti | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100007/7 | A Paris, chez Carli et Cie. Mds de Musique, Livres Italiens et Cordes de | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | A-dur | Andante 4/4 faktura akordowa i fortepianowa jednoczesne zmiany D #i H# i A # |
.Mozart Wolfgang Amadeusz (1756-1791) Zbiór "DUETY" | Duo Di Cosi Fan Tutte Nr 10 "Prandero quel brunettino" | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100008/8 | A Paris, chez Carli et Cie. Mds de Musique, Livres Italiens et Cordes de | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Andante 2/4 |
.Mozart Wolfgang Amadeusz (1756-1791) Zbiór "DUETY" | Duo Di Cosi Fan Tutte Nr 7 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100009/9 | A Paris, chez Carli et Cie. Mds de Musique, Livres Italiens et Cordes de | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | Es-dur | Andante 3/8 |
.Mozart Wolfgang Amadeusz (1756-1791) Zbiór "DUETY" | Quintetto Di Cosi Fan Tutte Nr 4 Di scrivetmiogni giorno | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 1000010/10 | A Paris, chez Carli et Cie. Mds de Musique, Livres Italiens et Cordes de | kwintet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | F-dur | faktura fortepianowa |
Paisiello Giovanni (1740-1816) zbiór "DUETY" | "Il mio Garzone" Duetto della Molinara Nr 6 duet | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 1000016/16 | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Andante 12/8 akompaniament harfowy mało chromatyki ale jest E# |
Paisiello Giovanni (1740-1816) zbiór "DUETY" | "Tu che parli all idol mio" aria Nr1 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 1000016/16 | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | aria z akompaniementem fortepianu lub harfy | C-dur | Largetto 2/4 akompaniament harfowy jest E# |
Cimarosa Domenico (1749-1801) zbiór "DUETY" | Sei Duetti Notturni "Idol mio perche sospiri" Nr 2 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 1000019/19 | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | a-moll | Largo akompaniament harfowy |
Cimarosa Domenico (1749-1801) zbiór "DUETY" | Sei Duetti Notturni Nr 3 "Mentre la notte placida" duet | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | F-dur | Largo 3/4 akompaniament harfowy A # |
Cimarosa Domenico (1749-1801) zbiór "DUETY" | Sei Duetti Notturni "Poveri affetti mici speranza" Nr 4 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Largo 4/4 akompaniament harfowy |
Cimarosa Domenico (1749-1801) zbiór "DUETY" | Sei Duetti Notturni "Barbara in fida Nice" Nr 5 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | B-dur | Allegro vivace 4/4 akompaniament harfowy |
Cimarosa Domenico (1749-1801) zbiór "DUETY" | Sei Duetti Notturni "Parlo bel idol mio mate coresta" Nr 6 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew | A Paris,chez Carli Md de Musique cordes de Naples et livres Italiens Place et Peristyle du Thetatre Favart | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy | c-moll potem C-dur | Largo 3/4 akompamiement harfowy |
Mayer Simone (1760-1845) zbiór "Duety" | "I Misteri Eleusini" Duo Figlio mio, sequi | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100021/21 | A Paris, au Bureau du Journal, rue neuve St Eustache Nr 17 | duet z akompaniamentem fortepianu lub harfy akomp.del Piano A.Garaude | F-dur | Moderato 4/4 faktura fortepianowa |
Journal Hebdomadaire D'Aug.te Le Duc et C.gnie zbiór "Duety" | Roczniki 38 - Nr 34-35-36 Rocznik 36 i 36 Nr 22-23 | Zbiór 100.001-100.024/III MNK XVI 3012 Ew 100022/22 | A Paris, chez Aug. Te Le Duc et C.gnie, Editeurs et Marchands de Musique, Au Grand Magasin Rue de Richelieu, Nr 78 | duety, tercety z akompaniamentem fortepianu lub harfy | ||
Pleyel Ignaz (1757-1831) Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | III Sonate Per la Harpa col Violino accompg ad libitum Sonata I str 57 | Zbiór 100033-1000039/7a 100035/3 MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo z akompaniamentem skrzypiec brakuje głosu skrzypiec | B-dur | Allegro non molto 4/4 Uwaga w takcie 65-67 w basie podpowiedź zamiast D bemol jest C#, w repryzie w taktach 17-19 zamiast E bemol jest D#. Rondeau Allegretto 2/4 |
Cardon Fils (1760-1803) Zbiór "Muzyka na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Deux Sonates pour La Harpe avec Accompag. De violon ad libitum I Sonate Es-dur str.71, akompaniament skrzypiec str77 | Zbiór 100033-1000039/7a 100036/4 MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo z akompaniamentem skrzypiec | Es-dur | Allegro 2/4 , w akompaniamencie lewej trzydziestodwójki Andante in Es -dur skrzypce str 78 Rondeau Allegro skrzupcestr 84 |
Cardon Fils (1760-1803) Zbiór "Muzyka na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Deux Sonates pour La Harpe avec Accompag. De violon ad libitum II Sonate B-dur str.81, akompaniament skrzypiec str 84 | Zbiór 100033-1000039/7a 100036/4 MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo z akompaniamentem skrzypiec | B-dur | Allegro str 96 Rondo Allegro B -dur 2/4 str 101 akompaniament Allegro str 81 Rondo Allegro str 84 |
Pleyel Ignaz (1757-1831) Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | "Sonata pour la Harppe" Andante con Variationi Rondo Allegro | Zbiór 100033-1000039/7a 100037/5 MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo | F-dur | Andante 2/4 Temat 16 taktowy str.106 5 wariacji Rondo Allegro |
Bonno Giuseppe (1711-1788) Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Aria "Super booli mestesso | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7 MKF 13539 | nuty pisane | aria z towarzyszeniem harfy | D-dur | Allegro assai 4/4 str.117 |
Bonno Giuseppe (1711-1788) Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Andante sostenuto str. 121 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo | C-dur | Andante sostenuto str. 121 tylko jedna strona |
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr I Notturni Arpa Principale F- dur str. 123 Andante C-dur str.124 Allegretto F- dur str.126 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | prosta partia, mała skala, harfowy akompaniament | |
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr II Allegro F-dur str 128 Rondo Andante C-dur str. 130 Presto F-dur str.131 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | prosta partia, mała skala, harfowy akompaniament | |
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr III Minue F-dur str.132 Presto assai F-dur str.133 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | prosta partia, mała skala, harfowy akompaniament | |
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr IV Minue F-dur ste.134 Presto F-dur str.134 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | prosta partia, mała skala, harfowy akompaniament | |
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr V Minue F-dur Andante Grazioso F-dur Giga F-dur str.135 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | F-dur , repryza d-moll W Andante grazioso dopisek Da capo minue senza repete w Giga w 9 takcie dopisek …solo… |
|
Bonno Giuseppe (1711-1788) ? Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Nr VI Andante sostenuto F-dur str.136 Minue F-dur str.137 Rondo F-dur str.138 Utwór G-dur na 6/8 str.139 | Zbiór 100033-1000039/7a 100039/7a MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo lub harfa akompaniująca brak głosu innego instrumentu | Andante - dopisek Da capo il Andante senza repete Andante sostenuto Da capo il Andante senza repete w Rondo zaznaczone 24 takty pauzy |
|
Autorzy nieznani Zbiór "Muzyka Na Flet i Harfę" Rękopis Sieniawa /ok..1813/ | Pollonoises pour la Harppe Pollon F-dur 3/4 Trio Pollon F-dur 3/4 Trio Pollon C-dur 3/4 Trio Thema Moderato F-dur i cztery wariacje Marcho C-dur Pollonoisco Thema C-dur i trzy wariacje Sonata C-dur cz.I Pollon C-dur Trio | Zbiór 100033-1000039/7a 100038/6 MKF 13539 | nuty pisane | harfa solo | Brak chromaryki, prosta forma | |
Rousseau Jean Jacques (1712-1778) | Aria "Les consolations Miseres de ma vie,ou Recueil d'Airs Romances et Duos . Sonnet de Petrarque fournis par Mademoiselle Dalton "Lamia corta farda" | 100385 MNK XVI 3056 EW | wydanie z roku 1781 Oprawa tekturowa, zielony papier | harfa solo | F-dur | 95 utworów, arie, romanse, pastorelles do słów wybranych autorów z akompaniamentem fortepianu lub innych instrumentów. Jeden utwór z harfą. Typowy dla harfy z jednym wcięciem pedałowym 3/8 |
Dalwimare P. | Fandango Air favori tire du Ballet del Nocej da Pamache . Arrange et varie Pour la Harpe a Madame Sequin Temat i 11 wariacji | MNK 815/7 | rękopis | harfa solo | c-moll | Temat 3/4 4 frazy po 8 taktów i volty 11 wariacji układ ten sam |